BRA LÄKARE!!!

Jag har haft turen att få träffa bra läkare som inte bara säger - Det går över :o)
Leena Ylitalo ordnade remiss åt mig redan i mars. Trodde själv att det läker med tiden.
Visste inte riktigt hur skadad min axel blev när jag krockade med den finska spelaren, så jag bad leena att avboka tiden. Ibland blev det värre med smärtan men jag väntade & väntade. Tyvärr var jag tvungen att be om en ny remiss till Lule.
Fick fort en tid dit. Träffade läkarn som sa att det blir opration inom en månad. Fick träffa sköterskor & sjukgymnasten färdigt. Gjorde massa tester som tillslut visade att jag hade 23% rörlighet i höger arm samt överansträngt vänster. Jobbade helgen men beslutade mig för att vara sjukskriven tills op äger rum.
Kallelsen till op-Pite sjukhus kom inom en vecka...fantastiskt :o) Vilken service.
Förbereder mig ni inför den 26 oktober. Morsan & Julia kommer & hjälper till med djuren.
Har verkligen tur som har min familj :o)
Blir nog borta till nästa år...tror jag...
Var nu rädda om varandra.
Natti natti
Spöket i torpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0