IKEA!!!

Det är inte ofta jag är in på IKEA & om jag går dit så blir det alltid en snabbis, genom affären alltså:o)
När jag skulle tillbaka till bilen så kollade jag som vanligt var fan har jag ställt den nu igen...
Jag såg den på långt håll & gick fram till bakdörren...LÅST...jag låser aldrig...försökte dra ordentligt men icke.
En kvinna stod & rökte lugnt en cigg bredvid framdörren på min bil, hon smilade stort. Jag kollade ner på reg numret....inte vad som brukar stå på min bil...vände mig om & bakom mig stod en likadan röd citroeng berlingo, med mina hund märken på bakdörren. Tittade på den smilande kvinnan & sa till henne att din bil är mycke renare än min iallafall. Slängde snabbt in grejerna & körde som en biltjuv därifrån.
Man får inte ha för bråttomt ibland :o)

Ha en trevlig kväll.
Spöket i torpet. 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ja du Maria, 50-års dagen närmar sig ser jag gapskratt ...

2010-02-08 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0