Tösens debut i klänning !

Dags för lite uppdatering. Kanske det kanske.
Tösen var på Johannas & Andreas bröllop den 11 oktober, tärna skulle hon vara :o)


Visst var dom fina

Hon bad om min hjälp med håret, då är det panik. Jag kan klippa hundar  knappt det.
Som tur var så visste jag att Johanna H är duktig. Sagt & gjort Tösen var till henne & fick håret fixat.
Tack gode Gud att hon fanns. Bra gjort av en som jobbar på en bedravnings byrå :o)

Så här fint blev det





Det var såkul att ha Tösen här. Vi hann vara ute i skogen med hundarna, ljuvligt som vanligt. Och fira hennes födelsedag med tårta och allt, ja och massagen bommar vi aldrig.


Grattis igen Tösen.

Här kommer fler bilder på hundar & unge.

   
Jazz och Gaia har kamp om bollen, ni ser på kroppen vem som bestämmer :)

       
Bianca la sig i och tog bollen, Jazz hon hittade en annan hon

Skogspromenad med mobilen? :)

Avslutar med en bild på Tösen som tärna




ha det bra
Spöket i torpet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är så tjusig Tösen, det gjorde ni bra du och Emil :D

Tyckte alla foton på henne var fina, vi får ta nån och göra den i sepia, lägga till lite dimmor och skuggor så ser det riktigt gammalt ut. Det var nån av dom där hon håller buketten vid ansiktet, skicka dom till mig så gör jag om dom lite. Det e så kul att leka

2008-10-29 @ 23:56:49
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Jessica Pohjanen Tornberg

Hej Maria! Ja, hon var JÄTTEFIN Tösen i klänningen och frisyren var perfekt! Nästa gång kanske det är hon själv som står som brud.... Tittar in nåndag med alla våra killar, ringer innan så vi vet att du är hemma! Ha de Gott! H: Jessica

2008-11-03 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0