Utmaning

Jag blev utmanad av Fia, nå jag antar den väl då :)
Berätta 7 saker om dig själv.

1. Jag är lakto vegetarian, Alltså jag äter ost och dricker mjölk.
2. Jag gillar absolut inte förändringar!
3. Jag har en massa djur.
4. Jag har en fru och en dotter.
5. Jag är liv rädd för åskan.
6. Jag älsar att skrämma och retas med folk :)
7. Jag trivs jätte bra på mitt jobb, tack vare bra arbetskompisar.

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Jag låter alla stackars bloggare vila från denna utmaning :)



Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Duktig tjej! :)

2008-11-15 @ 22:30:21
Postat av: Julia idéblogg

jag kommer verkligen aldrig på något kul att säga på sånt :D haha

2008-11-15 @ 22:34:55
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Alina

Nice blogg hördu! :)

2008-11-15 @ 22:35:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0