Hej o välkommen till mig

Här lovar jag att jag ska försöka lära mig o hålla alla er ajour om livet :) Jag blev hitlurad/tvingad av Svelin. men någon gång måste ju vara den första med det nya.
Jag ska skaffa mig en digital kamera så småning om så bilder kommer också att finnas.

Men jag har bilder på minsa senaste bebisar, här kommer dem

image1
Här är Gaia, hon fyller 4 veckor på Söndag och bor än så länge hos Svelin

image3
Bianca, 1 år 4 månader och flyttade till oss den 8 Oktober

På återseende

Kommentarer
Postat av: Tösen

Hej Mamma :)

Vad roligt att du har skaffat dig en egen blogg! Snacka om att jag har en mordern mamma! *stolt*
Hoppas du har en skön kväll. Här har det varit och är fullrulle.....
Vi hörs!
Älskar dig!
kram Tösen

2007-10-13 @ 21:47:21
Postat av: Monica

Hejsan M.H!
Ska bli spännande att besöka din blogg då o då,hälsa till Bianca o gänget!/M.O

2007-10-14 @ 16:13:08
Postat av: Johanna

Är det Maria?! :) Hur är det med dig? Vart ju ett tag sen vi sågs. :) Kul att du också skaffat blogg ju. :D Ha det så bra. *vink*

2007-10-18 @ 22:37:27
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se
Postat av: Kicki

Tjingeling !
Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dina bilder.
Vi ses snart !
Kram från "stora staden "

2008-03-13 @ 17:22:45
Postat av: Marisa

Jag e så himla glad att bianca har kommit till just dig :).. Hon trivis och är en sån underbar hund och trivs me andra alla dina djur va så himla glad att allt gick bra när jag var å hälsade på er idag så hur bra å fin miljö alla dina djur har..
MVH / Marisa

2008-04-08 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0