Drömmar i kras!!!

Livet är inte alltid vad vi tror att det är. Jag trodde att jag kunde åka skridskor & hålla en klubba samtidigt, men ingen har sagt att man måste andas oxå :o(
Har njutit för fullt av  träningarna & av alla roliga tjejer, det har varit helt underbart.
Men efter varje pass kommer huvudvärken som på beställning, fort hem och snabbt spy, ligga still några timmar sen brukar det släppa, brukar ju göra det...
Träningen i lördags var suverän, man kände sig som ung på nytt igen, Minna var super som målis så det kändes skönt att få göra några mål :o) Dansar efteråt & bara leeeeer.
Jag har nu varit migränsjuk i nästan fyra dagar, det är inte sant. Gud varför straffar du mig så, jag vill ju spela hockey, men biverkningarna är för svåra. Måste inse fakta. Idrottens tid är över. SUCK!!!
Det roliga är att det går så fint med våra vovvar. Bianca är en äkta stall hund & hon de andra trivs så bra ihop.
Tack Monco för att du bad mig ringa om henne.
Nu har skallevärken börjat lätta & jag ska ut till djuren & njuta av deras närvaro, även hönsen...fast de luktar inte så gott.
Ha alla en fin dag.
Spöket i torpet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad trist att det blir så där när du spelat. Men du anade ju redan förra säsongen att det kunde bero på spelandet. Men envis som du är så ska du ju överbevisas :) Inse nu henriksson, vi har börjat bli gammla!!!! Nä, visst inte, det kan ju inte va så. Du har nyss fyllt 25 med rosa band i hatten, jag vet för jag chaffade ju då. Inte kan åren försvunnit så heller??
Hoppas du mår bättre nu, skickar lite cyberkramar med styrka i vare sig du vill eller inte :D

2007-10-25 @ 12:10:43
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Monica

Hej Maria!Idrottens tid behöver inte alls vara förbi,jag skulle tro att du ännu har många år kvar på "isen"om du tar det lungnare o andas mellan varven....

2007-10-29 @ 07:37:26
Postat av: Majsan

Tack ska ni ha tjejer, det känns ganska bra med några tröstande ord ibland.
Ska göra ett sista fösök & kontakta någon bra läkare...som kanske kan hjälpa mig att andas på rätt sätt.

2007-10-29 @ 19:40:23
Postat av: Tormodanneli

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-10-30 @ 14:02:14
URL: http://tormodanneli.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0