Valpvarning!!!

Har haft lilla Gaia i åtta dagar nu, hon har tagit över totalt. Jag är stenhård, inga hundar i sängen....
Den andra natten så flyttade jag ner till tv rums soffan, hon sov som en stock. För att vara så liten så tar hon en otroligt stoor plats, hm,,, lika bra att flytta upp till egna sängen, den är större.
Jag sov iallafall bättre där, Gaia bryr sig inte, bara hon får vara nära mig. Hon har lurat mig totalt.
Jazz & lillskiten leker som bara den, katten Bratz är oxå med dem.Så medans jag tömmer hästboxarna så leker dessa små odjur så att spånet yr omkring. Kul har de  & det är viktigast.
Vår julmiddag med uppträdande som vi blev bjudna på var jätte trevlig, snyggt ordnat & god mat.
Synd om de som inte var där, ni bommade faktiskt något.
Nu ska jag ta på skidorna, pannlampa & ta med de större hundarna. Lillskiten ska jag söva en stund.
Det är verkligen som att ha småbarn i huset igen. Alltså ganska kul  :o) 

Spöket i torpet.

Kommentarer
Postat av: Tösen

Hej Mamma!

Åh, vad det ska bli roligt att komma upp och se alla odjuren :) Det har hänt mycket sen vi var upp sist.
Jag ska också försöka följa med dig ut i skogen på skidor om nu det går med ryggFan. Men försöka ska jag =) annars så blir det på skotern, hehe!!! Längtar!
Ha en riktigt skön kväll!

Kram kram

2007-12-03 @ 19:34:06
Postat av: Anna

skrattar, du e nog allt lite blödig av dig Henriksson :)

2007-12-03 @ 22:00:09
Postat av: Du vet hon i Ske-å

Trevlig sida hittade den alldeles själv :-)
kan inte det här med att surfa men tack google!
och roligt att få delta i ditt liv...ska läsa mer när jag kommer från Jul festen

Till dess

Ha det så bra
Kram från Ske-å

2007-12-07 @ 18:14:22
Postat av: Irina

Nu hittade jag oxå din blogg!! :)

2007-12-11 @ 08:46:05
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Didrikveronika

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-06-19 @ 08:06:38
URL: http://didrikveronika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0