Vargen är på plats!!!

Japp, då var det gjort. Jag åkte hem till tatuerar killen klockan tio. Han berättade hur allt skulle gå till & var hur artig som helst, en fantastisk person. Efter tre timmar tog vi en kort paus & han bjöd på espresso kaffe med mjölk på burk till, har aldrig druckit mjölk på burk förut. Det var det bästa kaffe jag någonsin har smakat.Sen gjorde han de sista färgsättningarna. Fantastiskt fint blev det. Jag är så nöjd så nöjd. Jag kommer att sätta in en bild sen när den är läkt & klart. så ni som vill ha en eller flera tatueringar ta kontakt med denna fina kille. .

Kommentarer
Postat av: Monica

ursnygg varg,vad ultimat om den är lika fin i verkligheten och det är den ju säkerligen

2009-06-24 @ 16:36:45
Postat av: Brorsdotter Emma

Faster du får inte retas med att göra sådär snygga tatueringar .. du får mig att vilja ha en och det hade inte pappa gått med på :) urhäftig var den!



många kramar från släkten i kiruna!

2009-06-25 @ 08:09:58
Postat av: Jonna Malm

Men j-vlars vad snygg den är! :)

visst var det Mika som gjorde den? :)

2009-07-03 @ 00:47:13
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ruskigt snygg, nyfiken på att se den när den är läkt. :)

2009-07-03 @ 14:54:05
Postat av: Majsan

Nej! Det var en superfin kille som bor i Happis.

Den har läkt hur bra som helst.

Jag är såå nöjd.

2009-07-06 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0