Äntligen!!!

Jag har fått tid till en tatuerare här i stan. Var lite osäker på tiden, skulle det bli först till hösten eller?
For till affären där killen jobbar, hittade honom & frågade när han menade.
I morgon tisdag om det går bra, klockan 10 på morgonen sa han & log.
Det är min enda lediga dag denna vecka så det passar ju sååå bra.
Nu kommer jag inte att kunna sova inatt, känner mig redan nervig.
Men jag litar på honom, det kommer att bli bra.
Så äntligen får jag varghuvudet på pränt.
Ha det bra.
Ni som har semester, njut.

Spöket i torpet.

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Vad roligt! Kom ihåg att fota och blogga sen.

2009-06-23 @ 00:41:25
Postat av: Sara

Åå vad spännande, hur blev det? :)

(Det blir inget pride för mig i år pga ekonomiska skäl)

2009-06-23 @ 20:18:17
URL: http://saraa89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0