Hundar & ungar!!!


Bianca fick en söt liten leksaks fågel av något gummi material, jag hann
inte ens visa den innan hon halvt om halvt hade svalt den, bara benen från
fågeln hängde utanför  munnen på henne. Men jag har sett att den finns
i hennes bädd, så den lever än :o)

smart unge. Vi syns snart igen.
Pappa Johnny & hans tjej Therese var & hämtade henne, det blev en lång resa till Kiruna.
Nu ska jag duscha & gå & lägga mig. Är dö trött.
Synd att det inte blev någon hockey träning i morse, men Malin var så trött, tyckte synd om henne,
Det får bli nästa helg i stället..


 
Tösen stilar, rena pingis proffset.
Det var tuffa matcher. Svettigt värre.


 

Malin har slängt sig av sin häst......rakt i asvalten.
Hon blir verkligen härdad. Stackars unge.




Emil är nog den snabbaste av oss inom familjen.


  
Malin just hemkommen från sin ofrivilliga skidtur.
Nu släpper vi inte ut henne ensam något mer.
Hon skrämde oss verkligen.



        
   
 
Emma med Svelins & Dannes småfåglar.
Helgen är snar slut men det har varit jätte trevligt med Malin på besök, trots att hon är lite rädd för spökena som går omkring här. Hon sa - Om Tösen inte var rädd när hon bodde här då behöver inte jag heller vara rädd, Smart unge.

Söket i torpet

Kommentarer
Postat av: Tösen

Det gjorde du ju jättebra mamma!!!

Njut av kvällen.

Natti natti

kram Tösen

2009-01-25 @ 23:25:28
Postat av: Anna

Vad fin bild det blev på Emma och Ellen :)

Jo och du är utmanad igen, sorry. Men du är bland dom få som faktiskt gör den!!

2009-02-02 @ 23:45:27
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0