Lite sommaraktigt,,,,..

Här kommer lite bilder på höns,hästar,ungar & en bonde.
Jag får ju inte glömma alla fina blommor, en hel del har vi fått av Orvokki, jag visste inte vad som var vad , men det kom upp mång olika gröna saker med lite färger på.
Sen har lilla Malin varit här & hjälpt till med djuren.
Danne som hjälpt till med de tidigare bilderna var ledig idag så hans fru eller kärring har visat mig hur jag ska gör så nu 

     
Malin  Gaia



Fågel skrällen



Kalle med sina kvinns, Isbar tupp, höna samt en prydnashöna






Greisman 25 år


Gäst stugan



Jolles trollfläta



Nina



Jazz i buschen



Mirkku & huliganerna



Lite fägring



Blommor i massor



Gull spiror



Danne


 



Vovvarna



Bonden Emil.

Kommentarer
Postat av: Kärringen

Men det där har du ju fixat hur bra som helst :) Ser jätte bra ut och nu kan du en sak till och slipper vänta på att någon ska hjälpa dig. Du gör det precis när du själv känner för det.

Heja Maria, man lär så länge man lever.

2008-09-07 @ 20:35:42
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Tösen

Waow, vilken uppdatering, Mamma!!!

Härliga bilder. Längtar redan efter sommaren när jag tittar på dina foton :o)

Och Torpet har fått en Q10 behandling också, jättefint!

Ha en skön kväll så hörs vi!

kram Tösen

2008-09-07 @ 22:04:30
Postat av: Sussi

Hejsan hejsan!



Nu har det tvättats klart, natten har kommit, en viss stress för den tidiga morgonen, som komma skall råder :-(, men ibland måste man ge sig tid. Tid att bara surfa runt, ta stunden som den kommer.



Jag vill säga... Jag är imponerad av din sida.. Att du kan vännen..Jag skulle ligga i lä..Och jag menar det. Så fina bilder...



Kram Sussi

2008-10-09 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0