Fem saker i min frys!

Jäkla Svelin...handväskor...morr .

Fem saker i mitt kylskåp:

Morsans nybakade kärleksmums, till Tösens födelsedag.
Blåbär, hjortron,tranbär & en låda vegobiffar.

Fem saker i min väska: Vilken jäkla väska?
Har aldrig haft någon & vill inte ha någon heller :o(

Fem saker i min garderob:

Kläder, hockey trunk, klacke skor, fotbads balja & en massa gymbagar.

Fem saker i min bil:

Koppel åt vovvarna, plånoken, pennor, tuggben & en snövante att skrapa rutorna med  :o)

Ha en bra vecka allesammans.
Snart kommer snön...längtar.

Spöket i torpet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan byta ut handväskan mot dina byxfickor :) eller under bilsätet garvar

2008-10-01 @ 19:05:57
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-10-01 @ 19:10:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anna

Har nominerat dig :)

Kolla min blogg

2008-10-15 @ 12:49:00
Postat av: Anna

Nu är det dags att prova nått nytt igen, du har ju blivit nominerad och ska lägga upp bilden på din dator



Hur du lägger in nomineringen

*Först snor du bilden från min sida och sparar ner den på datorn. Gå in på min sida, högerklicka på bilden

Välj spara bild (kom ihåg var du sparar ner den på datorn, enklast är att välja skrivbordet på bläddra knappen)

Sen går du in på loggar du in på bloggen och välj nytt inlägg

Lägg in bilden, det kan du

När du ska länka så skriver du in namnet du ska länka till och markerar det (om du inte markerar namnet går det inte att klicka på länka knappen)

Klicka på "kedjeikonen" uppe vid infoga bilder

Nu fyller du i adressen till den blogg du nominerat

Titel: Namnet igen!?

Du kan oxå välja om bloggen du ska nominera ska öppna i samma fönster eller i nytt

*Klicka skapa

Klart :)



2008-10-17 @ 20:56:39
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Anna igen

Sen går du in på loggar du in på bloggen och välj nytt inlägg!!!??

Vad kosntigt det där blev, jag kopierade texten från Åsas blogg och skulle skriva om lite. Men så här ska det vara :)

*Sen loggar du in på bloggen och välj nytt inlägg

*





2008-10-17 @ 20:59:26
Postat av: Johanna Herajärvi

Nu har jag egen blogg om du vill kika in nångång!

Kram Johanna

2008-10-22 @ 20:25:16
URL: http://nightofshadows.blogg.se/
Postat av: MorsanBaloo

Hejsan

Du gillar väl skumiga frågor? ;) Så därför har jag utmanat dig. Kika på min blogg så ser du om vad.

2008-10-27 @ 16:51:39
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0