Happis mot Kemi i Hockey!!!

Jag hade tänkt skriva direkt på måndags kvällen efter segern men icke.
Vi hade en otroligt rolig match mot kemi, alla kämpade som djur. Det var säkert 25 år sen sista matchen om inte mer. Personligen trodde jag att vi skulle förlora stort, Finlad har alltid haft bra lag, iallafall i bandy.
När vi såg Kemi tjejerna springa på läktaren & värma upp så tittade vi på varann...vi hade ju redan knutit på oss skrillorna :o) men vi skakade lite på huvud armar & ben...det fick räcka. Jag var faktiskt jätte nervös. Litade förståss på våra egna tjejer. De är ju snabba & ger sig inte i första taget.
Jag är varken snabb eller så. Men jag flyttar inte på mig, det gjorde jag inte nu heller... föll som en fura när Kemi tjejen kom, måste ha fått henne på mig för min högra axel & revben mår inte ännu bra. Men det var värt allt.
Sen ska jag inte klaga på Finlad nå mer, de var trevliga tjejer. Har vi tur nu så börjar systrarna Anna & Keepa att träna med oss.
Tack till Raija som hjälpte mig på med jackan när jag skulle hem från jobbet.
Det är nyttigt att vara skadad ibland. Allt man ska göra tar lååång tid. att klä på sig har varit en pärs.
MEN VI VANN :o)

Spöket i torpet

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Tänkte bara säga att jag bytt bloggadress från saraa89.blogspot.com till saraalamaki.blogspot.com :)

2010-03-06 @ 00:19:10
URL: http://saraalamaki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0