Att vara sjukskriven!!!

Det är mycket som jag hinner göra här hemma, rensa lådor är kul för det finns så mycket fynd :o)
Idag kom nicklas & Anette förbi, de är Veronicas & lillebror mickes kompisar. De skulle ta med julklapparna till Kiruna. Som tur är så hade morsan & jag ordnat det mesta...resten fanns i dessa lådor:o)
Jag börjar fynda grejer redan första veckan i Januari...det kallas visst framförhållning.
Mina kära syskonbarn Emma & Julia har oxå varit här & hjälpt till med hästarna.
Våra husspöken var på hugget. Den lilla flickan som brukar krypa upp i sängen visade sig för Emso.
Emso som ville sova längst in närmast väggen. Hon vaknade mitt i natten & ropade på Julia.
När julia frågade vad det var så sa Emma
- jag säger det i morgon.
Hon berättade att när hon vaknade till & öppnade sina ögon så tittar den lilla flickan på henne :o)
Ansikte mot ansikte. Sen frågade Julia mig om jag hade slängt hennes kläder på golvet... varför skulle jag de frågade jag.
Våra husspöken tycker inte om när det blir stökigt i huset. Då säger de till :o)
Sen måste jag bara få säga en sak. När det är ungar i huset så blir det simson & bollibompa. Suck!
Men morsan är inte sämre... Ville se hairspray:o) Jippi. Jag gillar musikaler.
Men sa min käre mor...det är ju DANSBANDSKAMPEN. Nu har jag tittat på den i många, många veckor.
Mamma stannar till Januari. Men Dansbandskampen tar slut nästa vecka :o)
Pensionärerna är hopplösa...ibland.
Natti, natti

Spöket i torpet

Kommentarer
Postat av: Tösen

Åh, så roligt det är att läsa dina inlägg Mamma :) Jag kan verkligen se allt det där framför mig :)

Du har det inte lätt, ungarna är envisa och så mommo... den envisaste av dom alla :)

Ha en jättefin dag så hörs vi!

kramar i massor :o)

Älskar dig!!

2010-12-13 @ 12:28:45
Postat av: Monica

Glöm inte att vila axeln oxå :)

ha d gott!

2011-01-19 @ 13:44:05
Postat av: rasmus

det heter simpsons inte simson

2011-03-02 @ 20:10:31
URL: http://rasmusfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0