Bild uppdatering

Det var ett tag sen jag bloggade. Min dator håller på att gå sönder så den är på fix hos Svelin och Danne. Men jag tänkte iallafall få in lite bilder.

Här kommer min nya gamla lastbil




Tjusig värre. Har provkört hemma hos Emil :)



Även jag försöker hålla lite liv i mina blommor. Jag har faktiskt rätt mycket nu.



Värmen börjar gå mot sitt slut här uppe. Skönt tycker ju jag som inte gillar den. Jobbigt jobbigt när solen bara skiner. Äntigen har hösten kommit och jag kan börja njuta av vädret.

Bloggar mer när jag får min egen dator.

Spöket i torpet


Kommentarer
Postat av: Tösen

snygg lastbil!!

Blir roligt att se den live =)

vi hörs

kram dotra

2009-09-17 @ 23:34:23
Postat av: morsan

Hej!När du får lastbils kortet så är lastbilen din.

Ska bara fixa den lite....Pappa hjälper nog oxå till.

Kram Mamma

2009-10-01 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0