Äntligen kom snön!

Vi har det så underbart här i norr, tänk bara den kalla friska luften & den rena vita snön.
Jag njuter för fullt.
Igår var det sista dagen för kortbyxor, jag hade gärna gått med dem ända till Januari.
Människor har varit dö trevliga, det är så lätt att få någon annan att le. Jag vill inte att mina kollegor ska behöva skämmas för mig så därför åker jeansen på.
Nu får Svelin bju på en isglass, hon tar ju på lågkalsonger så fort solen går ner :o)
Två av mina bröder har åkt till Thailand, de startade från Växjö & Tösen körde dem till flyget.
Väl framme där så märker Janne att han inte har några biljetter....
Tösen kör som en galning tillbaks till Martins lägenhet, där på köksbordet ligger de.
Grabbarna kom fram till sin semester ort. Vi får se om de kommer hem oxå. Man vet aldrig med dem :o)
Den 19:e åkte jag skidor för första gången, det var en centimeter snö, men det gick något sånär mellan grästuvorna.
Var ute i skogen med vovvarna idag som vanligt, Nu har det kommit mera snö & det  gick mycket lättare att åka med skidorna det var fantastiskt skönt.
Vi har fått våra id kort, habiliterings assistenter är vi nu.
Självaste fotot var förskräckligt. Jag såg ut som en potatis...en outinens potatis, tycker inte ens om outinens. Kortet är undanstoppad & kommer aldrig fram igen.
Passa nu på att åka skidor kära vänner, ni kommer inte att ångra er.
Ha det bra.

Spöket i torpet

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Potatis?! Hahaha nå inte då.

Blev jätteavundsjuk när jag läste att du varit o skidrat! Tror inte det finns tillräckligt med snö här, ännu. I år ska jag vara lite modigare och våga åka ut på isen. Som det varit nu så har jag bara vågat mig på en o samma "väg" där ute på isen. Men har hört mig för o "alla" infödda Seskisbor säger att det är lugnt, inga konstiga vakar eller annat läskigt här. (förutom renarna då)

Förresten, S fick infon ang extrajobb. :)



Ha det fint!

2008-11-27 @ 22:22:13
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/
Postat av: Bitte

Går du i kortbrallor nästan ända till advent??????

Kan du inte sätta in ett kort på dig så jag får se om du är dig lik från "förr i världen"?

Hälsningar

2008-11-28 @ 15:32:00
Postat av: Bitte

Går du i kortbrallor nästan ända till advent??????

Kan du inte sätta in ett kort på dig så jag får se om du är dig lik från "förr i världen"?

Hälsningar

2008-11-28 @ 15:33:06
Postat av: majsan

Hej du! Jag ska be någon vänlig själ ta ett kort, ska fixa det så fort jag hinner.

Jag hade gärna gått ända fram till Jul utan problem :o)

2008-11-29 @ 19:22:53
Postat av: Johanna

Hej på dig!!



Hur är det med dig och Sussi+ alla djuren

Jag har varit på g flera dagar för att komma och hälsa på dig!!!

Saknar djuren och lugnet hos dig!!!

Skolan tar ju på krafterna ganska så ordentligt så man är helt slut på kvällarna när man kommer hem!

Kom förbi nån dag när du har tid och när du ser att det är tänt hos oss;)

Vi går och lägger oss så jäkla tidigt!!

Näe men under helgen är det ju lugnt!

Vi ses Kram Johanna

2008-12-11 @ 11:32:44
URL: http://nightofshadows.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj har inte hängt med att du uppdaterat :) Japps nu när brallorna är på så vankas det isglass, sökte faktiskt en men hittade inte SPIRELLO, hehe.

Ang långkallingar, vem har lärt mig att använda sådana :) Fast om mössan slutade tjatet när jag drog på mig en :) Jag har faktiskt inte sattit på mig långisar än men det e på g!

2008-12-15 @ 10:18:22
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Agge i byn

Hej Maria !



Ja du var då inte sååååå ofta in och uppdaterade bloggen, men i alla fall mycket bättre än jag är ör jag har ingen blogg :-))

God Jul på dig och de dina !



kram Agge i byn med familj

2008-12-23 @ 02:20:02
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-23 @ 02:23:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Tösen

Jadu mamma, nu är det faktiskt ett tag sen du uppdaterade din blogg...

Hur går det förresten med fotoskrivaren? har den börjat funka än? om inte så skicka ner den hit med pappa eller nått så ska jag fixa den till dig.

Ha det gött.

slår en signal lite senare.

kram dotra

2009-01-12 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0