Ny dag.

Hejsan!  Datorn hemma funkar fortfarande inte så jag smiter in på jobbets en snabbis.
En underbar dag, klarblå himmel & solen skiner.
Vovvarna Bianca & Jazz kommer så bra överrens att de faktiskt delar bädd.
Det går över förväntan med Bianca. Hon har inte smitit fler gånger. det kanske inte var så dumt att fastna i strömtråden :o).
Stefan, Svelins granne kom upp med vår sändndning av roliga kläder. WOW...
Nu ska jag kolla på dem i lugn & ro under helgen & fynda lite.
Tänk att Tösen fyllde 28 år igår, det var ju nyss hon cyklade på sin trehjuling & var maskot i vårt fotbollslag.
Åren rinner inte iväh...de forsar fram & man har ingen möjlighet att stoppa dem :o)
Nu ska jag jobba & göra det bästa av kvällen, tur att jag har bra kollegor, fast ibland är de mer vilda än tama..
Ha en fin helg  & glöm inte att njuta av den.

Kommentarer
Postat av: Anna

WOW Maria, du har gjort en uppdatering, skit bra. Du ser det e inte så svårt alls som man tror. Nu ska vi se till att din egen dator börjar funka och sen måste du ju fixa det där med digital kameran så du kan sätta in bilder. Skit enkelt, jag ska visa och skriva instruktioner så du inte glömmer :)

Ha det gott så hörs vi

2007-10-20 @ 20:03:04
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Så med andra ord ska jag sluta lipa över att storsonen fyller 19?! Han är ju bara barnet ännu. :)
Vad kul att du också börjat blogga.Ska kika in här fler gånger. Ha det bra! /Fia

2007-10-21 @ 15:15:46
URL: http://www.morsanbaloo.blogg.se
Postat av: Torkelsilja

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-03-23 @ 14:24:27
URL: http://torkelsilja.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0